DopravniFoto.cz | Prázdniny 2012 – Barrandov

Prázdniny 2012 – Barrandov

Na konci července 2012 jsem se věnoval spíš focení tramvají, než autobusů. 19. 7. jsem si po delší době zajel na barrandovskou trať. Výchozím bodem pro mě byla zastávka I. P. Pavlova (odtud se dostanete tramvají v podstatě kamkoliv). Počasí nestálo za moc a moc fotek jsem neudělal, ale aspoň jsem se projel.

t3sucs_dpp7128 t6a5_dpp8710 smycka t6a5_dpp8689 t6a5_dpp8690 t6a5_dpp8677

Hned na začátku trasy jsem natočil krátké video v úseku Sídliště Barrandov – Poliklinika Barrandov.

Vystoupil jsem na Jiráskově náměstí.

t6a5_dpp8678int t6a5_dpp8678


 

20. 7. jsem to vzal z Miškovic přes Tesco Letňany na Krakov. Crossway je vyfocen na Tuháňské.

renault_dpp3023 c734_valenta8s02977int crosswayle_valenta8s01609 renault_dpp3408 b941_dpp6185 renault_dpp3408predek crossway_csadsc1514


 

23. 7. jsem jel z Letňan na I. P. Pavlova.

renault_dpp3275int b732_dpp5910 renault_dpp3275 wana_dpp8267 t3rp_dpp8564

V té době končila linka 10 na kolejovém trojúhelníku Zvonařka a byly na ní vypravovány dokonce i tramvaje T3SUCS, což bylo dost neobvyklé. Linka 11 byla také ve výlukovém režimu, jak můžete vidět, byla obsluhována jen tramvajemi KT8D5. Na závěr snímek z Florence, na kterém je vlak linky 24, jejíž trasa byla na podzim 2012 změněna, aby byla v roce 2016 zase vrácena do původní podoby.

kt8d5_dpp9020 kt8d5_dpp9048 t3sucs_dpp7100 t6a5_dpp8601 kt8n2_dpp9079


 

25. 7. jsem jel od Globusu Čakovice Karosou B931 č. 1776, která původně jezdila u DPP pod číslem 7310.

b951e_dpp4049 b741_dpp6150 renault_dpp3280 renault_dpp6527 renault_dpp6527zadek b931_stenbus1776 b931_stenbus1776int b931_stenbus1776zadek

Mezi zastávkami Trutnovská a Fryčovická jsem natočil video.

Podíváme se trochu na zoubek výlukovému vedení linky 11. Ta byla ukončena úvratí v zastávce Radhošťská.

t6a5_dpp8646 kt8d5_dpp9016 kt8n2_dpp9097 kt8n2_dpp9062 kt8n2_dpp9089

Na lince 11 jezdil celkem vyvážený mix klasických KT8D5 s jejich modernizovanou variantou. Těch klasických jezdilo tou dobou ještě relativně dost, do konce jejich provozu však zbýval už jen necelý rok.

Ten den se na lince daly potkat snad všechny tehdy jezdící varianty KT, včetně prvního modernizovaného vozu 9082 s odlišnými potahy sedadel a 9030 s digitálními transparenty Buse.

kt8n2_dpp9082 kt8d5_dpp9042 kt8d5_dpp9042zadek kt8d5_dpp9030 kt8d5_dpp9011

Zpátky na I. P. Pavlova jsem jel starou 9011.

kt8d5_dpp9011int kt8d5_dpp9011int2 kt8d5_dpp9011int3 kt8d5_dpp9011zadek kt8d5_dpp9016predek kt8d5_dpp9016zadek kt8n2_dpp9075 kt8n2_dpp9065

Jelikož jsem těch tramvají pořád neměl dost, tak jsem si ještě zajel starou dobrou 22 na Nádraží Strašnice. Zpátky jsem chytil vůz 7176 s neobvyklou kabinou. Pro neznalé, kabina ve vozech T3SUCS má jiný vzor obložení než zbytek interiéru, v tomto voze měla však stejné obložení.

wana_dpp8269 t3sucs_dpp7176int

Pár tramvají na Karlově náměstí.

t3sucs_dpp7177 t6a5_dpp8673 t6a5_dpp8695

A úplně na závěr ještě nějaké autobusy na Palmovce, kde končila linka NAD X25. Té se ale budu věnovat více až někdy příště.

b741_dpp6163 b931_dpp7457 renault_dpp3414 renault_dpp6525 b931_dpp7461 renault_dpp3210 renault_dpp3228 renault_dpp3228zadek

,